همواره یکی از مشکلات تاسیسات ساختمان بحث جمع آوری آب های سطحی در فضاهای مختلف پروژه است و امروزه استفاده از روش های سنتی مانند کفشور های نقطه ای کاملا منسوخ شده است و استفاده از سیستم زهکشی و کانال های پیش ساخته برای جمع آوری آب های سطحی جایگزین آن شده است و ما در راستای تامین نیاز پروژه های ساختمانی طیف وسیعی از کانال های پیش ساخته هدایت آب های سطحی از نظر جنس و مدل و ابعاد را ارائه میکنیم.

مهمترین مزایای استفاده از کانال پیش ساخته عبارت است از : زیبایی ، کارایی، نصب سریع و آسان ، دوام و استحکام بالا و آب بندی کامل و ...

محصول شرکت هاراتون آلمان با عرض 160 میلیمتر و عمق 75 میلیمتر و با بدنه جنس PP  و گریتینگ پلی آمید مخصوص جمع آوری آب های سطحی در محیط های مختلف با تردد عابر پیاده و تردد محدود خودرو مانند پارکینگ های مسکونی ، موتور خانه ، تراس و بام ، آشپزخانه های صنعتی و ...

کم عمق بودن این گاتر ها این مزیت را دارد که در محیط هایی با محدودیت کف سازی بتن نیز قابل استفاده باشد و همچنین برآمدگی های متعدد روی بدنه کانال باعث درگیر شدن گاتر داخل بتن میشود که باعث استحکام و دوام بیشتر این کانال ها میشود.

امکان اتصال خروجی عمودی از کف این مدل کانال پیش ساخته در سایز 75 میلیمتری روی کانال پیش ساخته تعبیه شده است.

گریتینگ پلی آمید استفاده شده در این کانال پیش ساخته با توجه به مقاومت بالا در برابر شستشوی اسیدی و شیمیایی و دمای محیط بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای صنعتی مانند آشپزخانه ها ، سالن تولید کارخانه ها ، موتورخانه ها و... است.

کارشناس فروش : مرتضی زندی

تلفن تماس : 09388300481

سازنده

مدل

عرض

ارتفاع

مقاومت وزنی

Hauraton

47032

160

75

B125