همواره یکی از مشکلات تاسیسات ساختمان بحث جمع آوری آب های سطحی در فضاهای مختلف پروژه است و امروزه استفاده از روش های سنتی مانند کفشور های نقطه ای کاملا منسوخ شده است و استفاده از سیستم زهکشی و کانال های پیش ساخته برای جمع آوری آب های سطحی جایگزین آن شده است و ما در راستای تامین نیاز پروژه های ساختمانی طیف وسیعی از کانال های پیش ساخته هدایت آب های سطحی از نظر جنس و مدل و ابعاد را ارائه میکنیم.

کانال پیش ساخته آب با گریل PVC محصول شرکت نیکول فرانسه با عرض 208 میلیمتر و عمق 142 میلیمتر و گریل پیش ساخته PVC در کلاس مقاومت وزنی A15 مخصوص جمع آوری آب های سطحی در محیط های داخلی ساختمان با تردد عابر پیاده مانند آشپزخانه ، استخر ، جکوزی ، حمام و زیر دوش ها ، موتورخانه ، سالن تولید کارخانه ها ، رستوران ها و ...

این کانال پیش ساخته آب قابلیت کراس شدن و ایجاد زاویه 90 درجه را دارد و قابلیت اتصال لوله خروجی عمودی و جانبی به کانال در سایزهای مختلف وجود دارد.

سطح صیقلی داخل کانال های پیش ساخته و قدرت هیدرولیکی بالا در انتقال مایعات باعث افزایش دبی آب این کانال های پیش ساخته میشود در نتیجه استفاده از این کانال های پیش ساخته در محیط های مختلف با حجم آب بالا امکان پذیر است.

مهمترین مزایای استفاده از کانال پیش ساخته آب عبارت است از : وزن سبک ، زیایی و کاریی بالا ، دوام و استحکام بالا ، نصب سریع و آسان ، آبندی کامل و ...

کارشناس فروش : مرتضی زندی

تلفن تماس : 09388300481


سازنده

مدل

عرض

ارتفاع

مقاومت وزنی

Nicoll

Can188+Grl88

208

142

A15