کانال پیش ساخته با گریل PVC  مدل GRL77 جنس بدنه کانال و گریل پیش ساخته PVC بوده در کلاس مقاومتی A15 و با عرض 134 میلیمتر در عمق 50 میلیمتر مخصوص جمع آوری آب های سطحی در فضاهای داخلی ساختمان با تردد عابر پیاده مانند سرویس بهداشتی ، حمام و زیر دوش ها ، محوطه استخر ها و فضاهایی که به صورت مستقیم در معرض نور آفتاب نباشد مانند تراس و بالکن و فضاهای صنعتی مانند موتورخانه ها ، سالن تولید کاخانه ها ، آشپزخانه و رستوران ها و سایر فضاها.

این کانال پیش ساخته در اندازه های 1 و 3 متری موجود است که ماژول های این کانال به وسیله یک قطعه واسطه ارتباطی به یکدیگر متصل میشوند و به آسانی قابلیت کراس شدن و ایجاد زاویه 90 درجه را دارند. این مدل کانال پیش ساخته همچنین قابلیت اتصال خروجی عمودی در سایزهای مختلف از کف کانال را دارد و همچنین میتوان از انتهای این کانال پیش ساخته خروجی سایز 40 میلیمتری را داشته باشیم.

از مزایای مهم استفاده از کانال پیش ساخته میتوان به این موارد اشاره کرد : وزن سبک ، نصب سریع و آسان ، آب بندی کامل ، زیبایی و کارایی بالا ، دوام و استحکام ، سطح صیقلی و دبی آب بالا و عدم نیاز به ایجاد شیب در سطح زمین و ... همگی از مزایایی هستند که باعث شده است که این کانال پیش ساخته کاملا جایگزین روش های سنتی جمع اوری آب های سطحی شود.

کارشناس فروش : مرتضی زندی 

تلفن تماس : 09388300481

سازنده

مدل

عرض

ارتفاع

مقاومت وزنی

Nicoll

CAB131+GRL77

134

50

A15