استفاده از روش مناسب و استاندارد برای جمع آوری آب های سطحی همواره یکی از دغدغه های مهندسین ساختمان بوده است و با توجه به منسوخ شدن و عدم کارایی روش های سنتی مانند استفاده از کفشور و کانال های سنتی نیاز به روش های جدید و جایگزین بیش از پیش احساس شده است لذا ما با اتکا به دهه ها تجربه در زمینه صنعت ساختمان نسبت به تامین این نیاز و حل این مشکل اساسی کانال های پیش ساخته هدایت اب های سطحی را از شرکت های معتبر اروپایی وارد بازار ایران کرده ایم و اکنون طیف وسیعی از این کانال های پیش ساخته را با توجه به ابعاد ، جنس گریتینگ ، مقاومت وزنی و نوع کاربری آن  برای ارائه به مشتریان مختلف با سلایق مختلف در اختیار داریم.

کانال پیش ساخته هاراتون آلمان با بدنه جنس پلی پروپیلن و با درپوش مش پلی آمید تقویت شده در کلاس مقاومتی B125 با عرض 160 میلیمتر و عمق 151 میلیمتر مخصوص استفاده در موتورخانه ها ، سالن های تولید ، بام و تراس ، فضای داخلی پارکینگ های مسکونی و کلیه محوطه های داخلی و بیرونی با تردد محدود خودروها
 همچنین به دلیل استفاده از درپوش پلی آمید که مقاومت بالایی در برابر شستشوهای اسیدی و آب جوش و دمای بالای محیطی دارند این کانال ها گزینه مناسبی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و سالن های تولید و آزمایشگاهها میباشد.
طول این کانال ها یک متر و سایز خروجی کف کانال 75 میلیمتری است.  این کانال پیش ساخته قابلیت کراس شدن و ایجاد زاویه 90 درجه را دارد.
سطح داخلی کانال های پیش ساخته بسیار صیقلی بوده و قدرت هیدرولیکی برای عبور مایعات بالایی در این کانال ها ایجاد میکنند که استفاده از این کانال های پیش ساخته را در فضاهای با بارندگی بالا و حجم آب بالا را مقدور میکنند.

مهمترین مزایای استفاده از کانال پیش ساخته آب عبارت است از ، وزن سبک،نصب سریع و آسان،آب بندی کامل، دبی آب بالا، دوام و استحکام بالا و ...

همانطور که در عکس زیر مشاهده میفرمایید از این کانال پیش ساخته برای جمع آوری آب در بازار تجریش تهران استفاده شده است.

کارشناس فروش : مرتضی زندی

تلفن تماس : 09388300481