کانال پیش ساخته آب با گریتینگ پلی امید DR102CN با بدنه پلی پروپیلن و گریتینگ پلی آمید تقویت شده در کلاس مقاومت وزنی C250 محصول شرکت نیکول فرانسه است.

گریتینگ پلی آمید تقویت شده به دلیل مقاومت بالا در برابر شستشوهای اسیدی ، دمای محیط و آب گرم گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای صنعتی مانند آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تراس و بام ، سالن تولید کارخانه ، آزمایشگاه و ... میباشد.

این کانال پیش ساخته قابیلت اتصال مدولار و ایجاد زاویه 90 درجه را دارد و قابلیت اتصال لوله خروجی کف ، جانبی و انتهایی در سایزهای مختلف به این کانال پیش ساخته وجود دارد.

گریتینگ پلی آمید تقویت شده  در کلاس وزنی C250 با تحمل 25 تن وزن به ازای هر محور تایر بهترین پیشنهاد برای استفاده در پارکینگ ، محوطه کارخانه، سوله، حاشیه خیابان ها و .... میباشد.

مهمترین مزایای استفاده از کانال پیش ساخته آب به جای روش های سنتی نصب سریع و آسان، آب بندی کامل و بی نقص، قدرت هیدرولیکی و دبی آب بالا، زیبایی و کارایی، دوام و استحکام بالا و ... میباشد.

ما طیف وسیعی از کانال های پیش ساخته آب با گریتینگ های مختلف ، ابعاد مختلف و مدل ها مختلف با کاربری های مختلف را عرضه میکنیم و برای انتخاب کانال پیش ساخته مناسب برای هر نقطه ای از پروژه با ما مشورت کنید.

کارشناس فروش : مرتضی زندی

تلفن تماس : 09388300481