کانال آب با گریتینگ پلی آمید 47135 ، بدنه کانال از جنس پلی اتیلن و  گریتینگ آن جنس  پلی آمید تقویت شده در کلاس وزنی B125 بوده و محصول شرکت هاراتون آلمان میباشد. 

مهمترین کاربری های کانال آب با گریتینگ پلی آمید 47135 برای جمع آوری آب های سطحی در محوطه های مختلف داخلی و بیرونی با تردد عابر پیاده ، موتور سیکلت و تردد محدود خودرو میباشد مانند پارکینگ، حیاط،بام و تراس،محوطه زمین چمن، اطراف پیست تارتان، محوطه کارخانه ها و سوله ها و ... میباشد.

گریتینگ پلی آمید به دلیل مقاومت بالا در برابر شستشوهای اسیدی،دمای بالای محیط ، نور آفتاب ، آب جوش ، یخ زدگی و دمای پایین بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای صنعتی مانند رستوران،آشپزخانه صنعتی،سالن تولید کارخانه،سردخانه،بام و تراس و ... میباشد.

مهمترین مزایای استفاده از کانال آب با گریتینگ پلی آمید 47135 نسبت به مدل های سنتی عبارت است از نصب سریع و آسان، آب بندی کامل و بی نقص،  قابلیت اتصال مدولار و ایجاد زاویه 90 درجه، زیبایی و کارایی ، قدرت هیدرولیکی و دبی آب بالا،دوام و استحام بالا و  قابلیت اتصال لوله خروجی کف،جانبی و انتهایی در سایزهای مختلف به این کانال پیش ساخته آب وجود دارد.

کارشناس فروش : مرتضی زندی

تلفن تماس : 09388300481