• کانال پیش ساخته با درپوش پلی آمید مدل ۴۷۰۶۰ با بدنه پلی پروپیلن و درپوش پلی آمید تقویت شده شیاری در کلاس مقاومتی C250 محصول شرکت هاراتون آلمان میباشد.
  • کانال پیش ساخته با درپوش پلی آمید مدل ۴۷۰۶۰ با عرض ۱۶۰ میلیمتر و عمق ۲۰۱ میلیمتر و در کلاس مقاومتی C250 با درپوش پلی آمید تقویت شده مخصوص استفاده در فضاهای پر تردد مانند رمپ و ورودی پارکینگ ،کف سوله،محوطه کارخانجات و حاشیه خیابان های کم تردد و … میباشد.
  • کانال پیش ساخته با درپوش پلی آمید مدل ۴۷۰۶۰ به دلیل استفاده از درپوش پلی آمید تقویت شده که مقاومت بالایی در برابر شستشوی اسیدی، آب جوش و دمای بالای محیط دارد این کانال ها گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای صنعتی مانند آشپزخانه صنعتی ،سالن تولید کارخانجات ، موتورخانه و آزمایشگاه ، کف سوله و … میباشد.
  • طول این گاتر یک متر و سایز خروجی کف کانال ۹۰ و ۱۱۰ میباشد. سطح صیقلی داخل این گاتر پیش ساخته و قدرت هیدرولیکی بالا در عبور مایعات باعث شده است که استفاده از این کانال ها در محیط های مختلف با دبی آب بالا و در مناطق شهری با بارش زیاد باران امکان پذیر باشد. این کانال پیش ساخته قابلیت اتصال مدولار ، کراس شدن و ایجاد زاویه ۹۰ درجه را دارد.
کارشناس فروش : مرتضی زندی
تلفن تماس : 09128351065